یک حس جدید

یادداشت های من برای فرزندم

یک حس جدید

یادداشت های من برای فرزندم

دو سالگی

این روزها را دوست دارم، بخاطر تو! بخاطر دستانت که وقتی در دستانم قرار می گیرند احساس می کنم در بهشت جای دارم!

این روزها را دوست دارم، بخاطر مامانی گفتن هایت! بخاطر اوقاتی که می آیی و می گویی مامان ببوس منو... بخاطر لحظات نابی که لب هایم روی گونه هایت هستند، برای اوقاتی که در آغوشم جا میگیری و من بوی تن ات را استشمام میکنم، تو دردانه ای! تو عشقی!


نازکم! دو سالگی ات مبارک،دو سال کنار من بودی و بهترین و زیباترینها را بمن بخشیدی، هر بار خندیدی انگار زندگی خندید، انگار دنیا خندید، آسمان خندید.


عشقم! هر بار که از سرکار به خونه آمدم و تو با شنیدن صدای در، با اشتیاق به سویم دویدی و در آغوش کشیدم ات، دنیا از حرکت ایستاد.


شیرین زبان مادر! زیباترین و قشنگ ترین کلمات را به زبان می آوری.


نیمه شب بود، مرا از خواب بیدار کردی و آب خواستی، چشمهایم را به زور باز کردم و تلوتلو خوران با هم تا آشپزخانه رفتیم، لیوان آب را که بهت دادم، گفتی: مامان تو بهترینی! و من که فقط زیر نور کم به چشمان تو لبخند می زدم و خدا را شکر می کردم.

روزهایی است دخترم، یک روز به مامان میگویی که برایت ستاره بخرم، روز دیگر میخواهی در اینترنت خدای بزرگ و مهربون سرچ کنم و من سرگردانم که در سر کوچک تو چه می گذرد.

مامان را مامان ناناز و خوشگل خطاب می کنی و من حالی به حالی می شوم، سرت را روی بالش من میگذاری و بمن میگی: مامان بهم نگاه کنیم و من در برق چشمانت محو می شوم.

شعر میخوانی: عروسک گشنگ من گرمز پوشیده، توی رختخواب آبی خوابیده، مامان خریده و ...

میرم مدرسه، میرم مدرسه، جیبام پر فندق و پسته، موش موشک من میخوره غوصه!، که نمی تونه بره مدرسه


لغات انگلیسی را خیلی خوب تلفظ می کنی: Discussion، Distinguish, Configure, ...  در جواب Hello سریع How are you میگویی، در جواب Do you like Pizza? میگویی Yes, I do , ...

پیتزا، ماکارونی و سیب زمینی خیلی دوست داری، از بازیها هم قایم موشک و تاب

عاشق مادرجون هستی و وقتی مادرجون هستند، میخواهی تمام لحظات کنارت باشن. خونه ی عمه زهره هم همیشه بهت خوش می گذره.

در تولد دوسالگی ات تنهایی کلی رقصیدی، خودت خواستی که کیک ات مینی موس باشد و کلی از دیدنش ذوق زده شدی، تمام مدت به کیک ناخنک زدی و ...




خدای بزرگ و مهربون! ممنون بابت داشتن دریا